Redigere avtalens kontaktperson
For administrator
Alle kundeforhold er knyttet til en avtale, og alle avtaler har en kontaktperson som fungerer som "eier". Kontaktpersonen har utvidede rettigheter sammenlignet med andre brukere.
Dette kan kontaktpersonen gjøre:
- Endre hvem som er kontaktperson
- Redigere sikkerhetsnivå på grupper
- Eksportere gruppedata (.zip-mappe) ved avslutning av gruppe
- Avslutte gruppe/avtale
Hvordan endre avtalens kontaktperson
Som det fremgår over er kontaktpersonen en "superbruker". Det er derfor meget viktig at riktig bruker er valgt.
- I hovedmeny til venstre, klikk på Grupper
- Velg arkfane DINE AVTALER
- Finn riktig avtale. Klikk på VIS DETALJER
- Klikk på menyen
- Velg Rediger avtale
- Velg riktig person fra nedtrekksmenyen og klikk LAGRE
Oppdatert på: 21/11/2024
Tusen takk!