Artikler om: Brukeradministrasjon

Redigere avtalens kontaktperson

For administrator


Alle kundeforhold er knyttet til en avtale, og alle avtaler har en kontaktperson som fungerer som "eier".

Kontaktpersonen har utvidede rettigheter sammenlignet med andre brukere. Det er derfor meget viktig at kontaktperson er oppdatert.

Kontaktperson kan:


  • Endre hvem som er kontaktperson
  • Redigere sikkerhetsnivå på grupper
  • Eksportere gruppedata (.zip-mappe) ved avslutning av gruppe
  • Avslutte gruppe/avtale


OBS! Kontaktperson er den eneste som kan redigere hvem som er kontaktperson. For å se hvem som er kontaktperson: Klikk Vis detaljer for gruppen, velg arkfane Administrasjon.


Hvordan endre avtalens kontaktperson


Som det fremgår over er kontaktpersonen en "superbruker".



  1. I hovedmeny til venstre, klikk på Grupper
  2. Velg arkfane DINE AVTALER
  3. Finn riktig avtale. Klikk på VIS DETALJER
  4. Klikk på menyen
  5. Velg Rediger avtale
  6. Velg riktig person fra nedtrekksmenyen og klikk LAGRE


Oppdatert på: 27/08/2025

Var denne artikkelen nyttig?

Del tilbakemeldingen din

Avbryt

Tusen takk!