Artikler om: Gruppeadministrasjon

Legge inn roller i en gruppe

For administrator


Alle grupper i Styreplan som er satt opp med en gruppemal (styre, aksjonærguppe, osv) kommer med noen forhåndsopprettede roller du kan tildele hvert gruppemedlem. En styregruppe vil for eksempel inneholde roller som Styrets leder, Styremedlem og Varamedlem. Hvis du vil opprette nye roller (kanskje styret ditt har Styremedlem ansatte, for eksempel?) kan det enkelt gjøres inne på gruppeoppsettet.


Hvordan lage nye roller i gruppen



  1. I hovedmenyen, klikk på Grupper
  2. Klikk VIS DETALJER på gruppen det gjelder
  3. Gå til fane KONFIGURASJON
  4. Under Roller, velg VIS ALLE og deretter REDIGER
  5. Legg inn rollen du vil opprette, og klikk på LAGRE


OBS: Sørg for at rekkefølgen i rolle-listen her stemmer med den rekkefølgen du ønsker å presentere gruppemedlemmer (f.eks. i møtedeltakerliste).

Oppdatert på: 21/02/2025

Var denne artikkelen nyttig?

Del tilbakemeldingen din

Avbryt

Tusen takk!