Forbli innlogget i 30 dager
Av sikkerhetsgrunner avsluttes sesjoner på web automatisk etter en time.
Du kan velge å forbli innlogget i 30 dager på enheten - da slipper du å logge på "hele tiden" i hektiske perioder!
Du kan logge av med knappen nederst til venstre i skjermbildet.
Hvordan bli husket i 30 dager
Alternativ 1:
- Nederst på innloggingssiden kan du huke av for at du vil bli husket i 30 dager.
Alternativ 2:
- Logg inn i Styreplan
- En grønn varsling med teksten Klikk her dersom du ønsker å forbli innlogget i 30 dager dukker opp øverst i skjermbildet
- Klikk på varslingslinjen
- Enheten "husker" deg i 30 dager.
Alternativ 3:
- Når Styreplan er i ferd med avslutte en sesjon dukker det opp en popup-advarsel
- Slå på bryter "i 30 dager" og klikk "Forbli innlogget".

Oppdatert på: 10/06/2026
Tusen takk!