Artikler om: Tips

Forbli innlogget i 30 dager

Av sikkerhetsgrunner avsluttes sesjoner på web automatisk etter en time.

Du kan velge å forbli innlogget i 30 dager på enheten - da slipper du å logge på "hele tiden" i hektiske perioder!


Obs: Pass på at uvedkommende ikke har tilgang til enheten.


Du kan logge av med knappen nederst til venstre i skjermbildet.


Hvordan bli husket i 30 dager




Alternativ 1:

  1. Nederst på innloggingssiden kan du huke av for at du vil bli husket i 30 dager.


Alternativ 2:

  1. Logg inn i Styreplan
  2. En grønn varsling med teksten Klikk her dersom du ønsker å forbli innlogget i 30 dager dukker opp øverst i skjermbildet
  3. Klikk på varslingslinjen
  4. Enheten "husker" deg i 30 dager.


Alternativ 3:

  1. Når Styreplan er i ferd med avslutte en sesjon dukker det opp en popup-advarsel
  2. Slå på bryter "i 30 dager" og klikk "Forbli innlogget".



Oppdatert på: 10/06/2026

Var denne artikkelen nyttig?

Del tilbakemeldingen din

Avbryt

Tusen takk!