Artikler om: Brukeradministrasjon

Feil e-postadresse eller mobiltelefonnummer på nytt medlem

For administrator


Du kan redigere kontaktinformasjonen på et annet gruppemedlem hvis hen enda ikke har godtatt gruppeinvitasjonen. Dersom feil e-postadresse eller mobiltelefonnummer er registrert på det nye medlemmet, kan hen ikke aktivere sitt gruppemedlemskap. Hen vil enten ikke motta e-postinvitasjon, eller ikke motta engangskode på SMS. Du må da korrigere/redigere info på invitasjonen. Hvis kontoen er aktivert må personen selv redigere sin kontaktinfo.


Endre e-post eller telefonnummer på invitasjon


  1. I hovedmenyen, klikk på Grupper
  2. Klikk VIS DETALJER på gruppen det gjelder
  3. Finn riktig person og klikk på menyikonet, velg Rediger informasjon


rediger info


  1. Rediger kontaktinformasjon og klikk Lagre
  2. Klikk SEND INVITASJON eller SEND INVITASJON PÅ NYTT


Dersom et aktivert gruppemedlem ønsker å endre sin registrerte e-post eller mobiltelefonnummer, så må hun gjøre det selv. Se Redigere personopplysninger.

Oppdatert på: 21/11/2024

Var denne artikkelen nyttig?

Del tilbakemeldingen din

Avbryt

Tusen takk!