Feil e-postadresse eller mobiltelefonnummer på nytt medlem
For administrator
Du kan redigere kontaktinformasjonen på et annet gruppemedlem hvis hen enda ikke har godtatt gruppeinvitasjonen. Dersom feil e-postadresse eller mobiltelefonnummer er registrert på det nye medlemmet, kan hen ikke aktivere sitt gruppemedlemskap. Hen vil enten ikke motta e-postinvitasjon, eller ikke motta engangskode på SMS. Du må da korrigere/redigere info på invitasjonen. Hvis kontoen er aktivert må personen selv redigere sin kontaktinfo.
Endre e-post eller telefonnummer på invitasjon
- I hovedmenyen, klikk på Grupper
- Klikk VIS DETALJER på gruppen det gjelder
- Finn riktig person og klikk på menyikonet, velg Rediger informasjon
- Rediger kontaktinformasjon og klikk Lagre
- Klikk SEND INVITASJON eller SEND INVITASJON PÅ NYTT
Dersom et aktivert gruppemedlem ønsker å endre sin registrerte e-post eller mobiltelefonnummer, så må hun gjøre det selv. Se Redigere personopplysninger.
Oppdatert på: 21/11/2024
Tusen takk!