Artikler om: Brukeradministrasjon

Endre eller legge til rolle for gruppemedlem

For administrator


Alle gruppemedlemmer har en rolle i gruppen, det være seg Styremedlem, Økonomisjef, eller Revisor (for å opprette nye roller i en gruppe, se denne artikkelen). Du kan redigere roller for alle dine gruppemedlemmer, og du kan legge til flere roller på et gruppemedlem.


Hvordan gi noen en ny rolle



  1. I hovedmenyen til venstre, klikk på Grupper
  2. Klikk VIS DETALJER på gruppen det gjelder
  3. På gruppemedlemmet, klikk VIS MER, og så REDIGER
  4. Velg AVSLUTT ROLLE dersom dagens rolle skal avsluttes.
  5. Velg LEGG TIL NY ROLLE for å legge til en ny rolle, velg startdato og eventuelt sluttdato
  6. Klikk på LAGRE


Oppdatert på: 21/11/2024

Var denne artikkelen nyttig?

Del tilbakemeldingen din

Avbryt

Tusen takk!